Гарантія

Гарантія

1. Гарантійне обслуговування

ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в наш магазин

при зверненні для сервісного обслуговування необхідно взяти

  • товар з повною комплектацією;
  • документ підтверджує оплату і дату покупки.
  • гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 12 місяців.

будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в товарі при отриманні.

2. Відновлення документа підтверджує оплату і дату покупки

якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний чек або ТТН на отримання від магазину, Ви можете відправити запит у вільній формі нам на пошту Обов'язково вкажіть в запиті номер Вашого замовлення і мобільний.

3. У яких випадках гарантія не надається

ми можемо відмовити в гарантійному ремонті, якщо

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціонований розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • деталь була встановлена в схему живлення без попередньої перевірки приладами вимірювання типу мультиметр

гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності
природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару ДО ІНШИХ ВИРОБІВ;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням ПРАВИЛ експлуатації; посилання на повний перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, дивіться у СТ. 9 Закону;Про захист ПРАВ споживачів;.
компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону; Про захист прав споживачів;.
терміни повернення та обміну
  • повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • зворотна ДОСТАВКА товарів здійснюється за рахунок покупця.
ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
  • ТОВАР не був у вжитку і не має слідів використання споживачем подряпин, відколів, ПОТЕРТОСТЕЙ, плям і т. п.;
  • ТОВАР повністю укомплектований і збережена фабрична УПАКОВКА;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • ТОВАР зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

відповідно до ЗАКОНУ» Про захист ПРАВ споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

для здійснення повернення або обміну ЗВ'ЯЖІТЬ за номером телефону +38 (066) 829 20 23, +38 (093) 343 85 95, +38 (096) 332 74 71